Hinnat ja tilaaminen

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Tilaaminen tapahtuu tavallisesti verkkokaupan kautta, mutta myös yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla tilaaminen on mahdollista. Maksutapoina ovat tällöin postiennakko, ennakkomaksu ja yritysasiakkailla lasku. Tilauksesta lähetetään aina tilausvahvistus sähköpostitse.

Toimitustavat

Toimitamme tuotteet kirjeen kokoisina pienlähetyksinä, Postin paketteina, Matkahuollon lähipakettina tai MyPack-pakettina. Asiakas voi valita paketin noudon joko pakettiautomaatista, omasta postista, muista lähiposteista tai Matkahuollon toimipisteistä. Vaihtoehtoina ovat myös kotiinkuljetus ja joustava kotiinkuljetus, jossa asiakkaaseen otetaan yhteyttä ja sovitaan toimitusajasta. Hyvin pienissä lähetyksissä toimitus on mahdollinen myös pienlähetyksenä, joka toimitetaan mahdollisuuksien mukaan suoraan postilaatikkoon.

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja postikulut. Kirjeen kokoisten pikkupakettien toimituskulut ovat 5,90 euroa. Muiden pakettien toimituskulut ovat 5,90-12,90 euroa. Toimituskulut ovat jokaiselle toimitustavalle kiinteät.

Yli 100 euron tilaukset toimitamme kuluitta noutopisteisiin ja yli 120 euron tilauksiin kuuluu myös ilmainen kotiinkuljetus.

Toimitusaika

Mikäli tuotteet ovat varastossamme, toimitusaika Suomeen on tavallisesti yhdestä viiteen (1-5) arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan “Ajankohtaista”- osassa.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, siitä kannattaa mainita tilauksen loppuvaiheessa kohdassa “lisätietoja” tai yhteydenottolomakkeella. Toimimme asiakkaan tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.

Jos tuote on loppunut varastosta tai tuotteita ei ole varastossa riittävästi, lähetämme asiasta “toimitus viivästyy” -viestin. Arvioitu toimitusaika on tällöin 1-3 viikkoa.

Kun paketti on lähtenyt kuljetettavaksi, lähetämme sähköpostitse toimitusvahvistuksen. Samassa viestissä on myös lähetyksen seurantakoodi (pois lukien kirjeet). Tilauksen tilan voi selvittää myös tilausvahvistuksessa mainitun tilausnumeron ja oman sähköpostiosoitteen avulla milloin tahansa tilausseurannasta.

Maksutavat

Tuotteet on mahdollista maksaa kaikkien pankkien verkkopankissa, tavallisimmilla luottokorteilla tai postiennakolla (+5,90 €). Muita mahdollisia maksutapoja ovat Collector, Everyday, Joustoraha ja kännykkämaksaminen (puhelinlasku). Maksutapana on myös tavallinen tilisiirto ennakkomaksuna.

Jouston avulla tuotteet voi ostaa laskulla ja tilaukselle saa näin korotonta maksuaikaa 14 pv. Myös vuosikorollinen kuukausittainen osamaksu on mahdollinen. Jokaisen laskun yhteydeydessä Jousto perii laskutuslisän 4,90 euroa.

Postiennakkoa lukuun ottamatta maksutavat tarjoaa maksuvälityspalvelu Paytrail Oyj (2122839-7). Mikäli maksamisessa tulee ongelmia, kannattaa olla yhteydessä myyjään ja tarvittaessa myös maksunvälittäjän asiakaspalveluun 020 718 1830 tai maksutiedustelut@paytrail.com.

Tietoa Paytrail -palvelulla maksamisesta

Palautukset

Kuluttajalla on 30 pv palautusoikeus maksuttomana asiakaspalautuksena. Ennen palautusta on otettava yhteyttä myyjään ja sovittava palautustavasta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen on oltava olennaisilta osin samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Vakuumipussien ja -rullien kohdalla tämä tarkoittaa, että tuotepakkauksen on oltava avaamaton ja myyntikuntoinen. Rahat palautetaan asiakkaan käyttämällä maksutavalla palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen 14 pv kuluessa. Toimituskuluja ei palauteta, jos palautus koskee vain osaa tilauksen tuotteista. Jos palautetaan koko tilaus, hyvitetään myös tilaukseen mahdollisesti sisältyvät tavanomaiset postikulut ilman tuotteen maksamiseen liittyvää mahdollista postiennakkomaksua.

Asiakaspalautus on pakattava huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi. Asiakaspalautuksen pakkaaminen on asiakkaan vastuulla.

Yritysasiakkaiden kanssa palautusehdoista sovitaan aina erikseen. Palautuksen ehtoihin vaikuttavat tilattujen tuotteiden määrän lisäksi se, ovatko tuotteet varasto- vai tilaustuotteita.

Kuljetuksessa rikkoutuneet

Lähetys ja tuotteet voivat vaurioitua kuljetuksen aikana. Mikäli lähetys ja myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta vahinkoilmoitus Postiin mahdollisimman pian. Ota tämän jälkeen yhteyttä myyjään sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Vastuunrajoitus

Myyjän vastuu rajoittuu kaikissa tapauksissa asiakkaan myyjälle maksettavan kauppasumman määrään.

Muutokset toimitusehdoissa

Kehitämme valikoimaamme ja palvelujamme aktiivisesti. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja, hinnastoja ja tuotevalikoimaa ennalta ilmoittamatta. Noudatamme toiminnassamme aina hyvää kauppatapaa sekä Suomen lakia.